Szkoła Podstawowa nr 28 z Oddziałami Integracyjnymi

Ważne informacje

5C i 5D na wspólnej wycieczce

shadow

Dni 2 i 3 czerwca 2014 r. klasy Vc i Vd spędziły razem na szkolnej wyciecze. Oto jak uczniowie zapamiętali ten wyjazd: „To był bardzo oczekiwany wyjazd. Dobrych humorów nie popsuł nam nawet deszcz. Razem z nauczycielami podążaliśmy z radością „Szlakiem Ojca Mateusza” w Sandomierzu, obejrzeliśmy tamtejszy Rynek wraz z przepięknym Ratuszem, Zamek i Bramę Opatowską. Następny etap stanowiła „wyprawa w głąb ziemi”, czyli do Kopalni Soli w Wieliczce. Nocleg w niej okazał się niezapomnianym przeżyciem. Kolejnego dnia nasze oczy i serca cieszyły się widokiem wielu zabytków Krakowa, w tym oczywiście Wawelu, Sukiennic i Kościoła Mariackiego. Radosne wspomnienia będą dla mnie inspiracją do kolejnych podróży.”
Marysia Nowakowska, kl. Vd

„Pierwszego dnia wycieczki pojechaliśmy do Sandomierza . Zwiedziliśmy tam podziemia miasta i dwa przepiękne kościoły. Potem udaliśmy się do Kopalni Soli w Wieliczce, gdzie w komorze Juliusza Słowackiego, 125 m pod ziemią, spędziliśmy noc.  Następnego dnia zwiedziliśmy Wzgórze Wawelskie i Kościół Mariacki. Tak jak w Sandomierzu mieliśmy godzinę czasu wolnego.  Następnie pojechaliśmy  do Ogrodu Doświadczeń, w którym  na wolnym powietrzu, pod okiem pani przewodnik, robiliśmy bardzo ciekawe eksperymenty.Według mnie największą atrakcją była przepiękna kaplica św. Kingi w Wieliczce, w której zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie oraz nocleg w kopalni soli.”