Szkoła Podstawowa nr 28 z Oddziałami Integracyjnymi

Ważne informacje

Wycieczka klasy VI A do Łańcuta

shadow

Dzień Edukacji Narodowej – 14 października, można świętować na rożne sposoby. Klasa VI A wybrała się tego dnia na wspaniałą wycieczkę do zamku w Łańcucie. Dobra pogoda, piękne, jesienne krajobrazy sprawiły, że mogliśmy na trochę zapomnieć o szkole, sprawdzianach i naprawdę cieszyć się ze wspólnego wyjazdu. Zwiedziliśmy wnętrza tego najbogatszego w Polsce muzeum rezydencjonalnego, będącego pomnikiem historii, powozownię, jeździliśmy zabytkową bryczką po parku i mogliśmy biegać po fosie, alejkach i trawnikach tonących w kolorowych, jesiennych liściach. Widoki zapierały dech w piersiach. Na pożegnanie pobytu w Łańcucie dostaliśmy od p. Dyrektora prezenty: przewodniki, mapy, pocztówki, wszystko związane ze zwiedzanymi obiektami. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na grzybobranie i wyścigi po leśnych alejkach. Było wspaniale, a dziesiątki zdjęć będą stale przypominały te wspólne chwile.